ĆWICZENIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na fundamencie analizy fragmentów z jednego z poniższych filmów:
W zawieszeniu; Waldemar Krzystek
Przed egzekucją; Tim Robbins, Eureka; Shinji Aoyama
Patton; Franklin J. Schaffner
Straszne skutki awarii telewizora; Jaroslav Papoušek, Serce na dłoni; Krzysztof Zanussi
Piraci z Karaibów: Na krańcu świata; Gore Verbinski
Rocky 5; John G. Avildsen, Konopielka; Witold Leszczyński
Na nabrzeżach; Elia Kazan, Komornik; Feliks Falk
Ojciec panny młodej; Charles Shyer
Złap mnie, jeśli potrafisz; Steven Spielberg, Dzień bałwana; Chris Koch
Interkosmos; Joe Dante
Ksiażę; Philip Spink
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
U2, War, Janerka, Lech, Co lepsze kawałki
Paradise Lost, Icon, Bielizna, Terrorystyczne bojówki, AC/DC, Whole Lotta Rosie
Pink Floyd, Wish You Were Here, Rage Against The Machine, Rage Against The Machine, Sting, …Nothing Like The Sun
Sting, The Dream Of The Blue Turtles
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka intuicyjnego spisywania skomplikowanych instrukcji. Przygotować trafną do grupy uczniów podstawówki zasadę łykania dowolnej zponiższych suplementów:
134.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – kwas mykofenolowy i jego pochodne
82.2, Kortykosteroidy do stosowania pozajelitowego – glukokortykoidy – metyloprednisolon – postacie o przedłużonym uwalnianiu
198.0, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne