Potwierdzamy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Integracyjne proponuje się następujące opracowania do superwizji końcowej:
symulacja językowa : „Walory krajoznawcze Białowieży” i „Prasowa propaganda polityczna u schyłku PRL-u 1981-1989”
gra kreatywna : „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera” oraz „Zakłócenie komunikacji w internetowym przekazie reklamowym”
zabawa strategiczna : „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny” oraz Gry Decyzyjne oraz „Prasa polska w zaborze pruskim wobec germanizacji w latach 1793-1918”
zabawa językowa : „Obraz kształtowania się kariery politycznej na danych źródłowych z Andrzeja Leppera” i „Polisemiotyczny wizerunek mężczyzny w internecie na modelu anonsów towarzyskich”
gra kreatywna – „Elementy antyczne w parku krajobrazowym Zofijówka w Humaniu” i „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno”
gra językowa – „Problematyka ukraińska w polskich czasopismach w latach 200-2005:” Newsweek” „Polityka”, „Tygadnik Powszechny”” oraz „Leśmianowski byt i niebyt: kontekst myśli filozoficznych XIX i XX w. (F. W. J. Schelling, W. Sołowjow, T. De Chardin, A schweitzer, M McLuhan)”
zabawa menedżerska : „Wizja przeszłości w „Potopie” Henryka Sienkiewicza” oraz „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa”
gra strategiczna – „Mogilno: współrzędne czasu historycznego przestrzeń geokulturowa” i „Sport w mediach. Upowszechnianie ideałów czy zaprzeczenie wartościom?”
symulacja językowa – „Komunikacja w rodzinie. Kontrola zdarzeń komunikacyjnych w rodzinie polskiej i szwedzkiej” oraz „Komunikacja w związku partnerskim”